Tuesday, August 16, 2011

rindu~~~

today is the 16th day of fasting...next week da nk balik kmpung!!!yeay!!!tramat rindu pd kmpung halaman yg dah lama ditinggalkan...lame x lame sgt la..2 bulan lbih gtu....rindu pd family sume...rndu nk dgr bunyi budak2 yg memekakkan telinga dgn bunyi mercun dan bunga api after bukak pose...al maklumlah, da dpt energy balik after bbukak...hhehe...x dilupakan jugak pd 'someone' ni yang sememangnya akan membuatkn aku tsenyum walau mcm mane pon prasaan aku..x kire aku tgh panas hati or membara,die ni la satu2 nye yg akan bjaye mmbuatkan aku ktawa...x pe,nnti balik kalo ade jodoh psti akn btemu juga...=)

haish..ape la yg aku mrepek ni...skang ni aku nk mnyeru kpd kwn2 sume,dibulan pose ni,smentara masih ade beberapa hari lagi,jomlah kite muhasabah diri dulu...x lame lg nk raye...ikhlaskanlah hati dlm bpose..dan pd yg nk balik kmpung tu,aku ucapkan slamat pulang..jln bebaik..kalo mngantuk singgahlah di stesen petronas bdekatan anda...kuikuikui.. XD..ok lah...nk siap2 ni...nk gi bazar mncari mknan nk bbuke...slamat bbuke sume!!!

No comments:

Post a Comment