Sunday, September 4, 2011

hari raye...

seyes....sunyi giler hidup rase bile da kmbali smula ke IPG ni...nk nangis pun ade....haish..smalam duduk enak2 dgn adik kat dlm kereta..hari ni da kmbali ke sini utk memulakan smula pjuangan yg thnti slama seminggu sudah...sedih memg sedih...tp hati kena kntal bro...bukn sje sje je dtg Kelantan ni...dtg bwk harapan mak bapak beb...haish...kenang2 kmbali,takut pon ade nk balik mktab ni...ni pon mnulis kejap je..nk hilangkan sakit kpale kat otak ni sblum smbung buat esaimen....memg aku rehat tahap gaban la hari raye ni...sory to say la...bukn aku smbil lewa dlm blajar..tp,balik 2 buln skali je...itupon cuti seminggu je..mane ckup nk qada` sume yg ttinggal slame 2 bulan tu...hahaha..aku ni ckp lagak org dok oversea...hahahhaa...chill su..byk lg cabaran mndtg ni....yg pnting,hati kne kuat,lutut x bleh goyang....sapa2 brani masuk,wa kasi sengat!!hahahaa...alhmdulillah,stelah sekian lame,dpt jugak aku mngarut2 srba sdikit kat cni...pape pon,aku chow dulu..esaimen mnnti...tata sume..=)

No comments:

Post a Comment