Sunday, September 25, 2011

x tentu hala...

mcm yg aku tulis kat title entry kali ni...aku sgt x tntu hala kali ni...uwaaa!!! pagi2 da hilangkan loket huruf K yg adik aku bagi...syg giler kat loket tu..memg aku ni cuai la!!! aduh...da la pulak smenjak dua ni,aku x tau le...korg tau x?? x kan???huhuhu...aku x tau ape yg tgh bmain dlm fikiran ni...hati sayu smacam tgok sekeliling....sgt sayu bile tgok org skeliling..tringat kat family kat umah...sgt sayu..pressure is building up...hish...kluar jalan2, da...aduh...mungkin ade urusan dgn Yang Maha Esa yg aku hutang ni..ni la agaknye hasil..hati x tnteram...atau mungkin ade sekelumit dendam lagi dlm hati kecil ni yg mnmbahkan kehitaman hati ni?? apa yg tjadi aku masih mncari2 jawapan...pkara lama yg kerap kali bmain di fikiran,susah utk mulakan kmbali hidup mcm sblum pkara tu tjadi..kdgkala letih dgn kehipokritan manusia...kehipokritan diri sendiri juga..blagak as if nothing had happened..sdgkan,rase mcm nk bwk diri ke air terjun Nigeria n trjun dari sana..mujur ade lagi sdikt iman,walaupun x shebat org lain,itulah yg mmbawa diri ni kuat...itulah yg mmbntu diri ni memekakkan telinga tanpa mencetuskan apa2 pertelingkahan mulut...HIPOKRIT...dulu aku slalu tanye mak aku ape mksud ni??? adakah skeping KUIH yg sgt sdap???adakah sjenis masakan tradisional???ataupun sjenis jenama antarabangsa???well,as aku mningkat dewasa,pkara ni smakin jelas...even aku sndri seorang yang hipokrit...bnde ni lbih kurang jnama antarabangsa la....hahahaha!!! n bnde ni jugak sjenis jenama antarabangsa yang smua manusia tidak kira miskin atau kaya mmpu miliki..tepuk dada tanya iman...brape kilo hipokrit yg kite da bli??? bangga x kite da byk bli bnde branded antarabangsa ni?? hopefully aku bleh la bjimat ckit mnjelang final exam ni...x nak da blli jname atarabangsa tu..kalo blli pon x nak bkilo2...nk bli 50 sen je...sbg topup kalo2 diperlukan..."kak,ade jual hipokrit x??bungkuskan 50 sen plis..."

No comments:

Post a Comment