Saturday, June 25, 2011

entry kepenatan~~~ (@.@)

trase mcm nk tido n x bngun2 lg je...setelah seharian bkursus arini,memg mncbr fizikal...sbenarnya x de la wat aktiviti yg fizikal sgt..ini sume gara-gara tido lmbt smpi kul 3 pg smalam coz nk siapkan English Studies. punye keje..as an English student, memg kne komited...kdg2 kne struggle ckit....tp kalo salah bhgikan masa, you have to burn the midnight oil la nmpknye....bukak2 ade 20 followers,thanx la utk anda2 yg follow saye,tp saye mintak maaf la kalo x smpt nk mmbalas dgn mmfollow blog anda kmbali....saya sndri blogwalking jarang2...saya bukn pndai sgt dlm blog2 ni..sy just luahkn ape yg sy pkirkan je dlm blog ni..so, maaflah ye...kalo sy smpat,sy akan follow....tmbh2 dgn ksihatan yg x mnntu....aku cpt letih...x tau knape..agaknye kurang vtamin kot..hehhe...papepon,aku masih mnghargai nikmat ksihatan yg dberi Allah ni...so,wlupon pnat tahap gaban mcm mane skali pon,aku ttap akn bjuang utk team aku mlm ni..jom kite bdiskusi!!!!

p/s: aku bjaye mnyembelih seekor burung puyuh wktu kursus sembelihan siang tadi!!!yeay!!!!penat yg sgt berbaloi..... 
 

No comments:

Post a Comment