Friday, January 13, 2012

serious time..

ok....entah knape hari ni aku ade mood plak nk menulis....hahha...slalunye nk bukak dashboard ni pon aku malas....esok weekend...skang jam tepat mnunjukkan pkul 11.54 malam...n aku baru siap menyiapkan slaid pwer point utk presentation PHILOSOPHY OF EDUCATION utk pembentangan next week..hahaha...jenuh gak nk siapkan...nmpak tajuk memg senang...ade yg kate "ALA...GOOGLE JE..." kdg2 google ni x leh harap jugak cik kiah oi...pergghh...nak2 aku wat tajuk comparison...memg kne bace satu2 la jwbnye...ok...back to the story...

alhamdulillah skang aku lebih bersemangat untuk truskan study kat cni...kalo dulu,asyik dok tgok cuti je,skang ni aku ase mcm cuti da x bmkne..bg aku yg namenye 1st class tu lbih bmkne..tp memg hipokritlah kalo aku ckp td cuti x bmkne...haaha<otak sumbax> sbenarnye..aku da berazam starting from this sem i wanna focus 20000000000000000000% in my studies<perghhhh brape byk tu...???> no more time to fooling around x tentu halaa....aku da berikrar akan fokus sefokus yg boleh...n untuk itu,smua anasir2 kuning,hitam,kelabu asap akan ku tepis...wat i mean here include bnde yg namenye 'RELATIONSHIP"...ade gak someone yg pernah tanye,ko x tringin ke ade hubungan sebegini???huuuussssshhhhhhhhhhhhhh!!! aku tiup die jejauh...sorry beb..."THE NUMBER YOU HAVE DIAL IS NOT AVAILABLE...PLEASE TRY AGAIN LATER"..

to make it simple,i don't want to terjerumus ke arah any serious relationship slagi x habis study...h0h0h0....<mcm yo yo ooooo je>waakakaka...but that's the fact...aku x nak dok ralit hal2 gini slagi x hbis study...umur pun baru nk masuk 20 tahun der...kasi njoy ur life to the fullest la dulu...ni x...kang kalo ade bf or gf,nk gi memane kan susah...ade yg nk kuar ngan member lame pon kne report dulu..pe cer???haish..so,takutlah aku nk memain hal ni..baik aku main badminton kat bawah blok ni tiap2 ptg lg elok...hidup x susah...bdn pon cergas...hahahaa...lg 1,ape yg aku alergik sgt bab ni ek???hmmmmm

snang je....aku rase mybe aku da "MAKIN MATANG" kot...hahahaha!!! da tau membezakan buruk n baik...pengalaman lalu mendewasakanku...<eeuuwwww...mcm ayat aku kne hack je???>bg aku biarlah aku lksanakan dulu tanggungjwb aku sbg anak pd mak bapak aku dulu...then baru lah kite bukak balik bab ni.ek....nnti bile sume da setel lbih kurang dlm 10 tahun lagi,sape2 yg msih ingt ape yg korang bace dlm entri ni,leh la dtg n tnye aku bab ni lagi ek...insyaallah time tu aku akan pulih kot dari allergik ni...

so,malas nk cite byk,as the conclusion,kali ni aku nk jadi seserius yg boleh utk 4 tahun yg akan datang...NO MORE MEMAIN...

k la...mase utk rehat minda stelah struggle wat slaid presentation dari lpas mgrib td...jam tepat pukul 12.12 tgh malam n aku,siti suriani bt suldi memohon maaf n silap...izinkan ku mengundurkan diri dulu...assalam...(^_^) <-------olololo...cutenye muke siti suriani kalo mcm ni kan???

No comments:

Post a Comment