Sunday, January 8, 2012

alhamdulillah

smalam aku dapat tau resultku sem 3 yg lpas...alhamdulillah...kputusannye melepasi target aku mase exam dulu...aku target x de la tinggi mane...aku just target stakatlbih 3.00 jadi lah...bukn pe..ni exam pertama sjak masuk IPG ni kot...takut kecundang nk trget bebanyak....dapat je result tu kompem la aku tau aku bukn yg highest..hahahaha....rmai lagi yg lbih berbakat dari aku..aku ni YANG SEDANG2 SAJA...hahaha...tapi aku bsyukur sgt...at least lpas ni aku kan brusaha utk naikkan lagi pointer tu dari yg skang niii....ok la..aku x segan...aku kasi tau je..pointer aku 3.54 je...ahamdulillah...aku x sngka lbih 3.5 coz aku rase bnde tu mcm mustahil...tp btullah kate org x de yg mustahil slagi kite rajin brusaha...^^

dpt je tau,aku kol mummy aku....mak aku punye la happy....mklumlah ni 1st result...da lame x exam..hahha....ade kwn2 aku kate,kalo kat universiti da dpt DEKAN da ni...huhuhu...sory guys...aku kat IPG...lg pun ni result FOUNDATION je...DEKAN x DEKAN tunggu final sem 8 nanti...insyaallah aku akan try dapatkan 1st class degree tu...i'm not doing it for me...but i promise that i will do it for my mum...biar mase k0nv0 nanti mak aku tsenyum lebar tgok aku amek ijazah....oppppsss...feel lebih pulak ptg2 ni...ok back to the story mak aku...die sgt happy kot...memg satu nikmat kalo dapat membahagiakan parents kita...ayah aku pon happy gak walaupon die x brape paham sistem pointer ni...smpi die kasi tau akak-akak aku kat tempat keje die tu...hihhihi...alhamdulillah...

skang aku yakin yang awan hitam yang slalu dtg ni akan berakhir x lame lagi...4 tahun lagi insyaallah akan aku sinari hidup ini dgn hanya awan putih yang disulami dengan angin yg mendayu utk keluargaku...akan ku bawa mereka keluar untuk selama-lamanya dari kepompong awan hitam tu...<perghhhh..bile aku da mule bersastera>

MAK,AYAH,ADIK2 KU...DOAKAN ORANG UNTUK 4 TAHUN YANG AKAN DATANG NI...


WELCOME P.I.S.M.P JANUARI 2012!!!!!!

2 comments:

  1. najwa...ko mmg sahabat dnia akhirat...same2 la kite doakan utk kite ye...gud luck!!!

    ReplyDelete