Saturday, July 2, 2011

episod cemas saat melarikan diri~~~

hari ni sekali lg guru pelatih ipgkkb dikejutkan dgn episod cemas saat2 melarikan diri di pagi hari...bukan ape..kisahnye hanyalah kisah larian 1 msia...itu je...sje je aku ltak tajuk gini...kasi lain ckit der...hari ni aku bjaye mnamatkan larian mcm biase...at least x de la ktinggalan mcm mase kat skolag menengah dulu...kire stamina ade la jugak semenjak join PLKN dulu...thanx kpd JLKN yg tlah memilih aku utk join PLKN...at least ade benefit die...okaylah....aku x leh nk celoteh byk....kpale pon sakit nk pecah ni..baru hbis tgok mission impossible 3...lyn muke Tom Cruise yg hensem mlm ni..memg syok beb..hahaha...so,entry kali ni just nk bgtau yg aku bjaye mnamatkan larian aku tnpa ketinggalan kat blakang!!! yeay!!!dismping mmbakar lemak, dpt jugak aku improve kadar metabolisma dlm bdn ni..(kait!!!)..so,kpd yg kat luar tu...jgn la tkut sgt kalo dgr pkataan larian ni..mcm2 yg kite leh wat mngikut tafsiran kite...so,jom kite blari!!!

No comments:

Post a Comment