Thursday, May 12, 2011

keliru...

K.E.L.I.R.U

Pkataan inilah yg mnemani pjalanan hidup aku sepanjang minggu ni....
aku jd x keruan memikirkannya...
ape sbenarnye yg tsurat utkku di penghujung???
dok happy2 dlm kelas dgn hrapan utk lupekan...
tp x mmpu....
smpilah aku bukak satu blog ni...
memg mencuci sanubari aku yg terjal ni....
aku sgt bterima kasih & bsyukur pd Allah krana mndekatkan aku & bg aku pluang utk bteman dgn insan ni...
tulisan2nya da mmbrikan ktenangan dlm hidup aku yg sendiri kat cni...


kalo ade mase,jenguk2 lah blog hamba Allah ni...
memg x rugi rasenye...
mungkin inilah yg org kate ihsan Allah pd hambanya...

pd tihah: truskan tulisan2 tihah...thanx a lot...


4 comments:

  1. salamualaik su.. syukran sgt2x.. tha dpt tau su link blog tha kt post su drpada amy myroomte td.. terharu rsenyer.. alhamdulillah .. tu la yg dnamakan persahabatan.. qter brshabat.. mnjalin ukhuwah semata2x krana Allah.. ^_^ .. jgn pnah ptus asa yer shbt syg.. Allah sentiasa ad ngn qter.. insyaAllah.. yg da lepas tu, biarlah lpas.. jdikn pgalamn n pgjaran.. Allah maha penyayang.. sb tu Allah timpakan dgaan pada qter.. sb Dia xnk qter trus terleka.. =) .. mga ukhuwah yg terjalin ni terus mekar yer shbt.. tq teacher su! epi teachers day ya..! <3 =)

    ReplyDelete
  2. thanx thah..pas bce blog thah su makin dpt tme sumenye...ape yg thah tulis tu bg semangat kat su nk truskan langkah..yg paling pnting thanx coz thah da yakinkan su yg cinta Yg Maha Esa lg pnting...tp sory la kalo thah tgok su ni gler2...heehe..this is me..biar gler...asalkan jge batas kan..heheheh..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah.. smga sntiasa brmnfaat yer.. soey da lmer xupdate.. insyaAllah dlm wktu terdekat ni gak.. =) ermm btul tu su.. klu qter nk cnta mnusia, make sure cnta mnusia tu cnta yg halal.. brulah qter ley dpt cnta dari Allah yg dredhaiNYA slalu.. insyaAllah.. ^_^ .. b urself.. tp yg pnting, jga hbgan qter ngn Allah.. tu pling penting.. :)

    ReplyDelete
  4. Sue,,Follow my blog please!!! Hehehhehe..http://bibirmerah-bibirmerah.blogspot.com/

    ReplyDelete