Wednesday, May 4, 2011

alhamdulillah....selesai sudah sem ini...

entry kali ni bukan entry last sem ini ye kwn2...entry ini jugak bukan entry nk kasi tau sem ni da hbis...slagi cuti blum mnjelang,slagi tu pjuangan masih dtruskan...aku nk cite sal THE TRAGEDY OF MACBETH yg tlah slesai mlm semalam...fuuuhhhhh......lega wei....alhamdulillah segala yang kami rancangkan almost selama 3 bulan ni mnjadi knyataan dan berjaya dgn jayanya dan gilang gemilang...aku sgt bsyukur...dek kerana kpenatan yg teramat,baru arini dpt aku kupaskan dlm ni...

bermula dgn lady macbeth jd gila smpi la ke scene perang, aku memg sgt debar...gile punye debar...selama ni aku dok prktis dpan member2 je..senior2 x tgok lg makeup aku..rumet aku sndri gelak kate aku punye kostum mcm ultraman...


yg ni aku n member2 aku together wif our costume manager yg bju merah tu..kalo bijak,mane satu aku???




kalo dpt teka,aku kasi hdiah..aku gi bli hadiah kat PT, korg byr eh...ni jnji ultraman...ishishish...ultraman pun ultraman la....ni bukan ape..jnji aku da comel....korg tau x aku punye gigil satu badan atas pentas smalam hanya tuhan je yg tahu...last2 scene tu aku memg x leh tahan...tutop je curtain tu nasib baik aku smpat berpaut pada member aku tehah umpama tarzan berpaut kepada pokok2 dlm hutan tu...kalo x,rasenye aku da wat tjunan free kat blakang pntas tu..hahahaha..memg la ko ni su....wat malu kaum je...papepon memg kami mantop la...syg sume!!!!o hails macduff!!!!!!!!!!!!o hail macduff!!!o hail macduff!!!!










O HAIL TESL 2!!!!!!!!!!!!

2 comments: