Saturday, March 26, 2011

accchhhooowwww!!!!!!


accccchhhooowww!!!!!inilah yg tjadi tatkala angin rajin anda dtg btandang berkala...meja yg dinantikan utk dikemaskan menanti dan terus mnnti sehingga mengundang anasir2 jahat yg halus yg digelar 'debu'....dlm hal aku ni, bukannye aku ni malas...just x de mase je...memg busy je buln april ni....<ayat mcm VIP>....tp dlm busy tu aku tringat gak kat umah tu..oit!!ape lari topik ni...ni kali aku mau bgtau pasal makhluk yg bname resdung atau name saintifiknya 'la bersin de'smpi lasepet matanye"...ishishish..dahsyat btol name die...

lpas mengemas tdi aku diserang makhluk ini tp x seteruk mana pun...dri sekolah menengah dulu memg aku da kne bnde ni tp aku wat donno je...kate paman aku, x leh mkn udang n telur..tpi aku x kisah n aku sebat sume skali...bnde ni kalo nak elak senang je..kalo rase diri korg tu berisiko, jgn sesekali mndekati makhluk yg bname debu ini..rajin2 kanlah diri anda utk meluangkan masa dengan meja anda...jgn smpi meja anda itu merajuk n memulangkan kmbali paku buah keras kepada anda dlm bntuk ini,


sakit oooo....



kalo kene gini cpt2 gi carik pak doktor~~


jgn jadi smpi mcm ni skali....ishishish..bhaye kpd msyarakat sekeliling..


mcm ni baru betol~~~amalkan gaya hidup sihat <walaupun tgh sakit>

so, as the cnclusion, dlm sakit2 ni ingin aku bgtau jgn mengeluh.....sesungguhnya Allah bg kite sakit sbb Allah nk uji kite..so, bsyukurlah dgn ujian yg mndtg ni....n cpt2 lah ikhtiar cari penawarnye ye..setelah itu bdoalah kpdNya utk kesembuhan yg total...disebabkan hari ni telah blalu sebegini dek kerana makhluk yg bname Debu td, izinkan hamba mangundur diri....
anak pak leman main kejau-kejau,
main kejau-kejau si anak raja melewar,
kalo rase hidung tu da meracau-racau,
cpt2lah cari ubat penawar..

p/s: sayangilah hidung anda...sayangilah diri anda...yg paling utama sama2lah kite perangi makhluk 'debu' ini!!!kite bako!!!!


(^_^)
peace no war!!!

No comments:

Post a Comment