Tuesday, January 8, 2013

HORMAT

satu benda yang agak susah untuk dibuat agaknye..kenapa agaknye ek? for me, simple...one thing is enough to describe it, i guess...EGO...manusia ego memg susah nak hormat orang...rase diri tu bagus sangat kot..tanpa disedari da menyakitkan hati orang lain...susahlah kalau hidup macam ni...hidup dalam komuniti...bertolak ansur kan senang...kalau da susah sangat, duduk dalam rumah je la...hidup sendiri2...

"jangan sombong sangat dengan orang melainkan jenazah kita boleh bergolek sendiri ke dalam liang lahad.."

apa yang terjadi, apa yang aku dengar hari ni memg betul2 buatkan aku teringatkan ungkapan atas ni...ape susah sangat ke nak hormatkan orang lain? kalau da mak sendiri kena gini, x ke hati panas? korang pun akan rase gitu kan..n the best part is, innocent people gets the blame...hebat permainan dunia kau manusia...kau bermain, aku pun boleh bermain...melaka dengan kelantan ni x jauh mana..12 jam je...

seriously, it's time for me to start my new thing...enough with the Mr Nice Guy <--- i mean Miss Nice girl...sorry kalau lepas ni kau tengok aku yang lain...dah penat berlagak baik...kau nak tengok the real me,i give it to you...bkn aku yang buat pilihan..kau yang da tolong bulatkan jawapan untuk aku n kau pilih tu...ade ubi ade batas, ade hari tuhan balas...cuti ni aku balik...x sabar nak jadi hipokrit...kite tengok sape lebih hipokrit....




No comments:

Post a Comment