Monday, October 8, 2012

ikatan hati...^_^

dulu bila orang kate pasal inner part of our feeling ni, aku akan gelak dlm hati...memikirkan betapa mcm dlm movie nye benda feeling2 ni...tapi hari ni terbukti semua itu wujud...alkisahnye...

These past few days had been some kind of hectic days for me...schedule can be said packed with all sorts of things that need to be settled before this coming exam...seriously dengan schedule yg mcm tu,time yg agak mencabar untuk study memandangkan exam da dekat....UAK (UJIAN AKHIR KURSUS) pun satu2 datang menjemput....aishhh...STRESS BUILD UP....

"kalau stress yang melampau, seseorang tu boleh pitam, then kalau terus menerus berlaku,boleh bawak pada  MAUT" <----- kenyataan sentap yang didengari dari pegawai kesihatan yang datang mktab semalam...

ape kaitnye statement pakcik kesihatan tu dengan entri kali ni? ye...aku sgt stress...HAHAHAHA...nk fokus tapi agak kemalasan di situ...dan dlm ke stressan kali ni,of kos la ingatan kembali ke rumah...ape la yg fmily tgh buat kat rumah skarang...nk kol, KDIT HABIS,X INGAT NK TOPUP...hanya bleh menunggu hari esok smbil mata nk menangis....tup tup....MIRACLE HAPPENS!!

my phone rang...tgok2 kat skrin, "EMAK" ...hati melompat kegirangan!!! mcam tau tau je aku tgh rindu...mane x nye...hari ni masuk hari ke-4 aku x kol dorang....baru aku sedar..dek kerana busy untuk pameran LB...angkat2 tepon,borak dgn ayah, adik bongsu n lastly mak...dpt ckp ckit je ngan mak coz kdit mak jugak habis last2 minit coz ayah aku cakap banyak sangat...haisshh....tapi x pe....nnti i kol back ye...nak kabo nye dlm entri ni, 

IKATAN HATI ANTARA KELUARGA TIDAK AKAN PERNAH PUTUS WALAUPUN BERJAUHAN SEJAUH MANE PUN...SUNGGUH PUN KREDIT FON HABIS, AGEN TOPUP X DAPAT DIKESAN, BISIKAN HATI TU MAMPU SAMPAIKAN RINDU PADA MEREKA YANG JAUH DI SANA...TERIMA KASIH YA ALLAH...^_^

p/s: terubat sedih hati yang kehilangan cincin kesayangan ketika solat di masjid...mungkin bkn rezeki....

finish: 9.16 pm <8th October 2012>


4 comments:

  1. x jmpe la mila...sobsob...kan bagus kalo ade mcm dlm movie...tetibe ade org jmpe n bagi balik kat aku...wakakka...

    ReplyDelete
  2. i got u.xpayah bg link linl da.haha

    ReplyDelete
  3. untungla...hahhaa...gi wat MAB...aku nk "rujuk"...^_^

    ReplyDelete