Sunday, April 15, 2012

rehat minda....

hari ni aku dapat lah rehat2 minda ckit...join kak yani ngan abg hafiz skali ngan che met  gi Pantai melawi kat bachok....gi piknik mkn2 n mandi2....haha..lame giler ase x gi pantai.....dapat kenal2 lagi member baru....dpt tgok keindahan alam.....menghargai hidup ini....sbenarnya mak aku x kasi gak gi...tapi aku yg nak gi...kate die,musim2 tsunami ni,gi pantai...sume yg aku jmpe pun kate gitu...tp bagi aku mati tu mane2 jek...niat gi baik,insyaallah x de pape...

hari ni makan banyak jugak la..alhamdulillah rzeki Allah.....esok msti kuatkan azam utk start balik diet...joging x leh tinggal....haishhh....target habis sem msti tercapai...hahaha....

mata sudah keletihan....kelas mnunggu esok hari....pena2 ilmu mnnti utk mnari2 di atas helaian cahaya ilmu yg mnjnjikan masa depan....selamat malam dunia....

p/s; ini lah kisahnye bile da bengong...penat..k bye...^_^

1 comment: