Saturday, April 28, 2012

exam mood

okay..esok, 29 april 2012 i will be sitting for another Ujian Akhir Kursus utk subjek PENGURUSAN KOKURIKULUM...hati rase x tenteram...knape la agaknye ye??

..mungkin juga ini sebab semangat yg agak down mengenangkan kuiz LIE..aishhh....tapi ade yg bleh menaikkan semangat...I HAVE FINISHED READING "THE RETURN" by KS MANIAM!! yeay!! i believe ramai yg blum smpat finish (bangga giler bunyi)..ishishish...tapi seriously, buku ni banyak mndatangkan pengajaran utk aku sebagai anak dagang dan sebagai seorang student majoring in English ni...

kalo dlm cerita ni, Ravi ni dipandang serong coz study kat skolah english, aku rase bnde ni kne gak sesikit kat aku..walaupun x sehebat Ravi, ade gak yg tkena kat batang hidung ni yg agak menyengat...

"ko bajet ko mat saleh la?? speaking2 segala??"

"kalo makan sambal belacan, jangan nak berlagak macam orang makan keju"

di atas merupakan antara dialog2 yg pernah aku dengar yg dilontarkan oleh orang2 yg ada disekeliling aku..everytime you start to speak in English, there will be some kind of bad energy that will start to circle your head... macam deja vu la kot< walaupun aku x tau ape tu deja vu> hahaa..aku bkn pndai sgt dlm English ni tapi x salah kalo mencuba kan?? yg lain bg la support ckit kan...bukan lah aku nk mmperkecikkan bm,tapi x salah kalo kite lengkapkan diri dgn pengetahuan baru kan?? seriously,aku sayang bm...tapi kite kasi seimbang la kan..x salah kan??

so, bottomline, adik2 kat luar tu,jgn malu kalo ade manusia sebegini sekeliling yg suke dok kata2 kat korang ek...biarkan depa tu...depa jeles tu..nk cakap omputih tapi x pandai..hakhakhak...

k ar...entry arini da lari tajuk ni..aku nk chow..smbung study GERKO...esok ape la aku nk tembak objektif 25 soklan dlm 1 jam tu..hahaa..pape pon,EXAM!!! ^_^

INSYAALLAH AKAN CUBA KEKALKAN POINTER TU...

No comments:

Post a Comment