Monday, April 18, 2011

lupe nk ltak tajuk..korg ltak la tjuk sndri eh...=)

jam menunjukkan tepat kul 12.30 pagi....aku masih x dpt tido..rumet tlah slamat mengumpul tenaga utk ke kelas esok..aku pulak....x leh tido..da hbis mnanggalkan makeup mcduff tdi...srta merta tringat kat mak kat umah tu,....di saat segala msalah dtg bkecamuk dlm kpale otak ni...org no 1 yg aku plukan ialah mak aku...ish...ape la cengeng..i can't take it anymore...adoi...plbagai psoalan dtg mmbrikan tndangan pnalti ke kota pikiran aku ni....susah aku nk jadik goalkeeper nye...<aku memg fail pon>,,,sdg2 aku mnaip2 ni...aku tringat plka satu bnde yg tbace kat blog insan lain siang tadi....jgnlah aku smpi mrindukan makhluk ciptaan Allah mlebihi Allah itu sendiri...jgnlah smpi aku mncintai makhluk Allah mlebihi aku mncintai Allah itu sndri...jgnlah aku mlakukan smuanya atas dasar mlebihi kpada makhluk Allah ttapi kurang kpd Allah itu sndri...so bottom line,aku sedar yg ape2 yg aku lakukan haruslah disandarkan kpd Allah...die yg mencipta makhlukNya...die lah yg lebih berhak atas kita..so, suriani....jgnlah asyik2 nk sedih je...ingt awk ade Allah...awk x sorg.....mak akan sntiasa ade dlm hati...bak kate Hrithik Roshan dlm cite Kabhi Kushi Kabhi Gham," stiap kali kamu susah utm mmbuat kputusan, pejam mata...ingtlah kdua ibubapa kamu yg sedang trsenyum kpdmu...nescaya kamu akan mndpt jawapannya...tu la tandnye ade ikatan batin antara kita...."
so....be yourself...be strong..be positive..be what you wannaa be...adios...wsalam...

p/s: baru kini ku sedar permata n kaca....<lagu sape ek???? wings,ekamatra,hattan>adess...memg da sumbat da ni...tata sume..nite....




No comments:

Post a Comment