Tuesday, November 22, 2011

emas...:)



21/11/2011

~~EMAS~~

pergghh..setelah lame aku tidak mengupdate blog yang aku jangkakan akan aku delete ni,akhirnye arini aku dibukakan pintu hati utk mengupdatenye...aku trase sgt happy wei...ape x nye...da 2 jam lbih aku dok hadap tenung skrin tv tu,akhirnye team malaysia bolasepak kite dapat jugak PINGAT EMAS sukan SEA tu lepas kalahkan Indonesia..debar tahap gaban td...ade yg nk marah2..tp aku paham...korg sume penat...2 jam lbih kot bmain...bg yg nk marah tu,pkir la sndri...dorg ni cube sdaye upaye...kalo aku pon,pancit tgolek atas padang tu...ppepon tahniah utk pemain2 sume...utk encik apek,badrol,smua2 player,tahniah!!and THANKS A LOT coz da buatkan Malaysia bangga...respek giler ngan korang...




TAHNIAH UTK COACH!!x sia2 muke garang tu... :)


Memg perrghhh la kamu mlm ini....congrats...


nasib baik masuk gol pnghabisan tu...thanx a lot..congrats..:)

p/s: skali lg tahniah utk sume player...h0h0h0!!!

baru bleh lena tido mlm ni....adios...assalam...;)




No comments:

Post a Comment